Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
close

מזמינים אתכם להתייעץ!

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    הטיפול בכף הרגל עם קלאב פוט

    מאת: אלכסנדר ויויאן |

    05/06/2024

    post-image

    מזמינים אתכם להתייעץ!

    השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      הדרך הנפוצה ביותר של רופא לאבחן כף רגל היא באמצעות התבוננות בכף הרגל של היילוד מיד לאחר הלידה. למרות שצילומי רנטגן הם בדרך כלל מיותרים, הרופא עשוי להזמין אותם מדי פעם כדי לקבל תמונה טובה יותר של חומרת מצב הקלאב פוט. במהלך אולטרסאונד טיפוסי בשבוע ה-20 להריון, ניתן לראות בבירור את רוב המקרים של קלאב פוט לפני הלידה. למרות שכרגע אין דרך למנוע את התופעה לפני הולדת ילד, מודעות לנושא עשויה לספק לכם יותר זמן ללמוד על נושא וליצור קשר עם מומחים כדי לרכוש נעליים לקלאב פוט לטיפול בתופעה.

      טיפול רפואי בעזרת נעליים לקלאב פוט

      הטיפול בכף הרגל עם קלאב פוט מתחילה בדרך כלל תוך שבוע או שבועיים מהלידה עקב הגמישות של העצמות, המפרקים והגידים של היילוד. מניעת ליקויים ארוכי טווח היא המטרה העיקרית של הטיפול, שמטרתו לשפר את מראה כף הרגל ותפקוד ילדכם לפני הליכה.

      לאחר התאמת כף הרגל של תינוקכם למנח המתאים, ניתן להשתמש בגבס כדי לשמור אותה כך. כף הרגל של תינוקכם תצטרך להיות ממוקמת מחדש פעם בשבוע למשך מספר חודשים. בסיום תהליך זה, תבצעו הליך כירורגי קטן הנקרא טנוטומיה להארכת גיד אכילס. לאחר תיקון כף הרגל של תינוקכם, תצטרכו לשמור עליה כך באמצעות נעליים לקלאב פוט.

      וודא שהילד שלכם ישתמש בנעליים ובסד במשך פרק הזמן המומלץ – בדרך כלל כל היום במשך שלושה חודשים, ולאחר מכן בלילה עד גיל שלוש שנים לפחות.

      כדי למנוע מכף הרגל לחזור למקומה המקורי, עליכם להשתמש עם נעליים לקלאב פוט לפי הנחיות הרופא שלכם כדי שגישה זו תעבוד. שימוש לא נכון בסד או הנעליים הוא הגורם העיקרי לחוסר היעילות של הליך זה מדי פעם.

      שיטת טיפול פולשנית לקלאב פוט

      התינוק שלכם עשוי להזדקק לניתוח פולשני יותר כדי לתקן את כף הרגל שלו אם הקלאב פוט חמור או אינו מגיב לטיפול לא ניתוחי. על מנת להקל על הלחץ על כף הרגל, אורטופד עשוי למתוח או ליישר מחדש רצועות וגידים. ילדכם יידרש לגבס לתקופה של חודשיים לאחר הניתוח, ולאחר מכן המלצה לחבוש סד למשך כשנה על מנת למנוע הישנות של כף הרגל. כף הרגל לא תמיד ניתנת ליישור מוחלט. עם זאת, עם טיפול מוקדם, רוב התינוקות מסוגלים לנעול נעליים רגילות ולחיות חיים פעילים ונורמליים. להזמנת נעליים לקלאב פוט שיסייעו לכם ליישר את כף הרגל של תינוקכם בצורה הטובה ביותר, צרו קשר עם סטרייד אורטופדיה בע"מ.

      מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

      מדרסים בעלי הגנה מעולה

      הנעליים הנכונות יכולות לעשות את כל ההבדל בין נוחות לנזק אפשרי. זה תקף במיוחד עבור ספורטאים. המדרסים שלכם עשויים להיות...

      המשיכו לקרוא read-more
      כיצד ניתן לשפר את ביצועי הספורט שלכם?

      ניתן לשפר את ביצועי הספורט שלכם עם מדרסים לספורטאים מותאמים אישית. על ידי הפחתת העומס של הדרישות הטכניות של ענף...

      המשיכו לקרוא read-more
      מדרסים מותאמים אישית לפעילויות ספורט

      מדרסים מותאמים אישית עוזרים לספורטאים לבצע ביצועים מהירים יותר, עם סיבולת רבה יותר, ולהימנע מפציעות בעת אימון, ריצה או עיסוק...

      המשיכו לקרוא read-more
      המטרה של הערכה ביומכנית וניתוח הליכה

      בדיקה גופנית יסודית של ההליכה שלכם היא המטרה של הערכה ביומכנית וניתוח הליכה, שמטרתה לאבחן מגוון הפרעות. ממצאי ההערכה עשויים...

      המשיכו לקרוא read-more