Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
close

מזמינים אתכם להתייעץ!

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    טיפול מיוחד וחשוב

    מאת: אלכסנדר ויויאן |

    27/05/2024

    post-image

    מזמינים אתכם להתייעץ!

    השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      גיד אכילס לא מפותח גורם לתופעה שנקראת קלאב פוט. הגיד הגדול הזה ממוקם ליד החלק האחורי של הקרסול. תינוקות עם קלאב פוט אינם חשים אי נוחות בהתחלה, אך אם לא מטפלים בכך, זה יכול לגדול לא נעים ולהפריע ליכולתם ללכת, לכן חשוב להתאים טיפול בקלאב פוט בגיל מוקדם, כדי למנוע סיבוכים בהמשך. בעיית הקלאב פוט נפוצה יותר אצל גברים.

      אבחון תופעת קלאב פוט

      למרות שבדיקת אולטרסאונד רגילה המתבצעת בין 18 ל-21 שבועות ניתן לזהות סימנים של קלאב פוט, המצב מתגלה בדרך כלל לאחר לידת התינוק. אם הרופא שלכם מאבחן קלאב פוט בזמן ההיריון, ניתן להתכונן לקראת הלידה על ידי דיון על אפשרויות טיפול בקלאב פוט הזמינות עבור התינוק. כפות הרגליים של תינוקות בדרך כלל מתיישרות בעצמן עד החודש השלישי, למרות שפיזיותרפיה עשויה להיות נחוצה עבור חלקם.

      טיפול בקלאב פוט- מה השיטות הנפוצות לטיפול?

      טיפול בקלאב פוט מתחיל בדרך כלל תוך שבוע או שבועיים מיום לידתו של התינוק. הגישה העיקרית כוללת התאמה עדינה של מיקום כף הרגל של התינוק באמצעות מתיחה ומניפולציה. לאחר מכן, מלבישים על הרגל סד לקיבוע המצב. בחמישה עד שמונה השבועות הראשונים, יש לעשות את ההתאמה של מיקום כף הרגל  מדי שבוע. כדי למנוע מתופעת הקלאב פוט לחזור, ילדכם יצטרכו לנעול מגפיים מיוחדים. בשלושת החודשים הראשונים, הם חייבים ללבוש אותם ללא הרף; לאחר מכן, הם יכולים ללבוש אותם רק בלילה עד לגיל ארבע או חמש.

      הטיפול יעיל כמעט בכל המקרים של כף הרגל בקרב צעירים. לאחר הטיפול הילדים יוכלו להשתלב בצורה מלאה בחיי החברה הפעולות היום יומיות, להשתתף בפעילות גופנית קבועה, ובסופו של דבר ללכת ללא עזרי הליכה.

      תיתכן הישנות של כף הרגל, במיוחד במקרים בהם הטיפול אינו מוקפד במדויק. ייתכן שיהיה צורך לחזור על חלק משלבי הטיפול במקרה שהתופעה חוזרת.

      כדי לוודא שהרגליים של ילדכם יהיו מיושרות, והם יוכלו לצלוח את שלב ההליכה העצמאית בגיל צעיר יחסית, אל תוותרו על הקפדה על הטיפול המלא בקלאב פוט. את האביזרים האורטופדיים שיתמכו ברגלי ילדכם ניתן להזמין אתל המומחים בתחום סטרייד אורטופדיה בע"מ.

      מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

      מדרסים בעלי הגנה מעולה

      הנעליים הנכונות יכולות לעשות את כל ההבדל בין נוחות לנזק אפשרי. זה תקף במיוחד עבור ספורטאים. המדרסים שלכם עשויים להיות...

      המשיכו לקרוא read-more
      כיצד ניתן לשפר את ביצועי הספורט שלכם?

      ניתן לשפר את ביצועי הספורט שלכם עם מדרסים לספורטאים מותאמים אישית. על ידי הפחתת העומס של הדרישות הטכניות של ענף...

      המשיכו לקרוא read-more
      מדרסים מותאמים אישית לפעילויות ספורט

      מדרסים מותאמים אישית עוזרים לספורטאים לבצע ביצועים מהירים יותר, עם סיבולת רבה יותר, ולהימנע מפציעות בעת אימון, ריצה או עיסוק...

      המשיכו לקרוא read-more
      המטרה של הערכה ביומכנית וניתוח הליכה

      בדיקה גופנית יסודית של ההליכה שלכם היא המטרה של הערכה ביומכנית וניתוח הליכה, שמטרתה לאבחן מגוון הפרעות. ממצאי ההערכה עשויים...

      המשיכו לקרוא read-more