Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
close

מזמינים אתכם להתייעץ!

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    ללכת בחופשיות ללא כאבים

    מאת: אלכסנדר ויויאן |

    14/06/2022

    post-image

    מזמינים אתכם להתייעץ!

    השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      על מנת לשמור על קריירה ארוכה בתחום הספורט בו אתם עוסקים, עליכם לשמור על הגוף שלכם בריא ומטופל היטב, משום שללא ספק, גוף בריא יביא ביצועים טובים יותר. עם זאת, ישנם ענפי ספורט אשר גובים מחירים כבדים מגוף הספורטאי שעוסק בהם, ולכן כדי לא להישחק בשלב מוקדם בקריירה, חשוב לדאוג לטיפול נכון ושימוש בעזרים מתאימים. ברבים  מענפי הספורט, רופאים רבים גורסים כי מדרסים מומלצים ובמיוחד מדרסים אשר יספקו תמיכה נוספת לרגל, יתקנו מנח שגוי במידת הצורך, וכמובן יסייעו בהתמודדות עם כאבים שונים. אין ספור ספורטאים בענפי הריצה, האתלטיקה הקלה ואפילו משחקי הכדור משתמשים באופן קבוע במדרסים אשר מסייעים להם למנוע נזקים עתידיים ולהתמודד היטב עם הלחץ והמאמץ הרב על כפות רגליהם.

      להתמודד עם הקשיים

      סדים הם למעשה מכשירים אורטופדיים חיצוניים אשר מורכבים על כף הרגל או הרגל עצמה ומיועדים לסייע בתנועה, הליכה, עמידה וגדילה נכונה. בעזרת הסד, יוכל הצוות הרפואי המטפל, לשלוט ברגל ובכף הרגל באופן מבוקר יותר, וזאת כאשר הוא מתמודד עם מצב רפואי אשר מקשה על אותה שליטה. סדים לרגליים מתאימים לרוב למטופלים המתמודדים עם פגיעה נוירולוגית או בעיה אורטופדית מורכבת. חשוב לציין כי סדים אורטופדיים הם אינם דבר של מה בכך, ועל מנת שהם אכן יתאימו באופן מיטבי למטופל, יש לבנות ולהתאים אותו על ידי אורטוטיסת (טכנאי אורתופדיה מוסמך), פיזיותרפיסט ואנשי צוות רפואי.

      להחזיר את יכולת ההליכה

      מחלות כמו טרשת נפוצה ושיתוק מוחין, כמו גם מצבים כמו שבץ מוחי ותאונה קשה בעבר נחשבו כגזירת גורל שאין איך לשנותה מבחינת טיפול ושיקום, וכי אין ברירה אלא להתרגל למצב הקיים ולהתמודד איתו. עם זאת, בזכות ההתפתחויות הרבות בעולם הטכנולוגיה בכלל ובטכנולוגיה בענף הרפואה בפרט, כיום המצב שונה- פותחו מכשירים מתקדמים אשר מסייעים בטיפולי שיקום ההליכה ובאמצעות מנגנונים מתוחכמים הם מצליחים לגרות את העצבים בגופם של המתמודדים עם מחלות והמצבים השונים ולסייע להם לשפר את יכולת ההליכה שלהם לאט לאט. מדובר בתהליך אשר חשוב לעבור אותו במרפאות מקצועיות המשתמשות במכשור מתקדם כמו מכשירים תוצרת ביונס כגון ה- GO300L, על מנת להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. בחברת סטרייד אורטופדיה פועלים בתחום מזה שנים רבות ומעניקים למטופליהם בשלושת הסניפים הפזורים ברחבי הארץ טיפול מסור ומקצועי. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? חייגו אל *8363 ונשמח לסייע.

      מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

      אפשר להרגע: יש פתרון ונעליים לילדים עם קלאב פוט

      הוכיחו לנו שוב ושוב במחקרים, שכמעט כל התינוקות הסובלים מקלאב פוט (כף רגל קלובה) יחלימו לחלוטין !!! מבולבלים ? איך מחליטים...

      המשיכו לקרוא read-more
      איך מזהים אירוע מוחי קל?

      לפני שאתם תוהים איך מזהים אירוע מוחי קל, חשוב להבין מה הוא אירוע מוחי קל. מיקרו שבץ הוא הפרה של...

      המשיכו לקרוא read-more
      דרופ פוט - צניחת כף רגל: עושים סדר וזו האמת...

      הגיע הזמן לעשות סדר: מה זה דרופ פוט? יש פתרונות שאולי לא סיפרו לכם עליהם. צניחת כף הרגל, המכונה גם דרופ...

      המשיכו לקרוא read-more
      מה זה שיתוק מוחין ?

      כאשר שואלים מה זה שיתוק מוחין, מדובר בהפרעה נוירולוגית המתרחשת בינקות או בילדות המוקדמת ומשפיעה לצמיתות על תנועת הגוף, תיאום...

      המשיכו לקרוא read-more