מוניקה א.

שלום,

שמי מוניקה א. אני בת 59 ולפני 19 שנה עברתי אירוע מוחי שממנו נשארתי משותקת ביד ורגל שמאל.

לפני בדיוק 4 שנים , ב-12.12.2008 התחלתי להשתמש במכשיר הווקאייד לרגל בייעוצו ובהמלצתו של מיכאל ומאז השתנו חיי. לפני המכשיר נפלתי ונחבלתי הרבה פעמים עד כי ניתוח ומאז המכשיר לא נפלתי יותר

אני יציבה הרבה יותר, מצליחה ללכת בעזרת קב מרחקים ארוכים יותר ובהחלט הכאבים פחתו בצורה משמעותית.

אני מאד מרוצה מהמכשיר וממליצה עליו בכל פה, אני לא יודעת איך הסתדרתי לפני.

בברכה,

שיקום הליכה

אילסיום,
כאן ועכשיו

חייגו 077-2312418 או שלחו פרטים
נשמח לחזור אליכם

Image gallery marquee
Image gallery marquee
Image gallery marquee
Image gallery marquee
Image gallery marquee

מידע מקצועי ומאמרים נוספים

סימנים לזיהוי אירוע מוחי

אל תתעלמו: סימני החירום הנסתרים שיקבעו איך ייראו החיים שלכם מחר

היום שאחרי הטיפולים: צעדים מעשיים לחזרה לשגרה, לתפקוד ולכוח

היום שאחרי הטיפולים: צעדים מעשיים לחזרה לשגרה, לתפקוד ולכוח

למה לא כל פציעה דורשת אותו מדרס?

למה לא כל פציעה דורשת אותו מדרס?

מסע ההחלמה - מתי לנוח ומתי להתחיל לזוז?

מסע ההחלמה – מתי לנוח ומתי להתחיל לזוז?

to top

חייגו 077-2312418 או שלחו פרטים
נשמח לחזור אליכם