Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
close

מזמינים אתכם להתייעץ!

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    מתאימים לכם את המדרס בצורה הטובה ביותר

    מאת: אלכסנדר ויויאן |

    04/06/2023

    post-image

    מזמינים אתכם להתייעץ!

    השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מדרסים אורטופדיים טיפוליים מיועדים לא רק לטיפול במחלות שונות של כפות הרגליים ומערכת השלד והשרירים. זה גם אמצעי מניעה מצוין לכאבים והידרדרות המצב הקיים. מדרסים אורטופדיים משמשים בהכרח בטיפול בשלבים שונים של כפות רגליים שטוחות (אורכיות או רוחביות) ובנוכחות שינויים משמעויםם בכף הרגל ובמנח שלה בזמן ההליכה.

      סטרייד אורטופדיה בע"מ מספקים לכם מדרסים באיכות הטובה ביותר, בהתאמה אישית, אשר מאושרים על ידי משרד הבריאות ומשרד הביטחון.

      מה זה מדרסים אורטופדיים?

      מדרסים אורטופדיים הם מדרסים מעוצבים במיוחד עם הקלה מסוימת על פני השטח, המעניקים אפקט טיפולי. לעתים קרובות הורים עושים טעות ענקית, לא שמים לב להתפתחות של רגליים שטוחות אצל ילדים. בשלבים המוקדמים של ההתפתחות קל מאוד למנוע רגליים שטוחות, מספיק לתת טיפול כזה שבו היווצרות קשת כף הרגל תתנהל בצורה נכונה. לשם כך משתמשים במדרסים רפואיים אורטופדיים, אך הורים רבים לא מודעים לחשיבותם של מוצרים אלו.

      בדרך כלל אצל ילדים, רגליים שטוחות מתפתחות בהדרגה. לעתים קרובות, ההורים מחשיבים את הבעיה היחידה שמראה רגליים שטוחות יכול להבטיח היא כאבים ברגליים. מסיבה זו, רגליים שטוחות אינן נחשבות לבעיה רפואית חמורה. אבל את חומרת המחלה הזו אדם מבין לאחר זמן מה. כבר לאחר ארבעים שנה, כל החולים שאובחנו כבעלי רגליים שטוחות סובלים משינויים ניווניים שונים במערכת השרירים והשלד. אלו יכולות להיות מחלות כגון עיוות של מפרקי הברך והקרסול ומפרקי כף הרגל, אוסטאוכונדרוזיס בעמוד השדרה ועוד. לכן מומלץ להשתמש במדרסים אורטופדים המותאמים על ידי מומחים מוקדם ככל האפשר. כבר בגיל צעיר, מדרסים יסייעו במניעת הופעה והתפתחות של רגליים שטוחות, ובבגרות מדרסים אורטופדים יפתרו מספר בעיות הקשורות להתפתחות מחלות שונות.

      מתי מומלץ להשתמש במדרסים למניעת פלטפוס?

      מומלץ להשתמש במדרסים אורטופדים לכל הילדים בתקופה שבה יש התפתחות פעילה של כף הרגל. בשלב זה, קל מאוד לתקן רגליים שטוחות אצל ילד. כאשר נועלים מדרסים אורטופדיים, ניתן להגביר את ההשפעה הטיפולית באמצעות חינוך גופני פעיל. נעילת מדרסים טיפוליים מומלצת לכל המטופלים שיש להם רגליים שטוחות, ללא קשר לגיל האדם. רופאים ממליצים לילדים להשתמש במדרסים אורטופדים על מנת לסייע להיווצרות נכונה של מנח כף הרגל. מבוגרים נועלים מדרסים רפואיים אורטופדיים כדי למנוע עיוותים בכף הרגל וכדי לפצות על אובדן תפקוד בלימת הזעזועים של כף הרגל. בשימוש במדרסים אורטופדים חלה הפחתה משמעותית בעומס על כל מפרקי עמוד השדרה והרגליים. מוצרים אלה מסייעים במניעת הפרות של יציבה אנושית. על ידי בחירת מדרסים אורטופדיים נכונים, ניתן לסייע במניעת התפתחות נוספת של רגליים שטוחות. לפרטים נוספים מהמומחים הטובים ביותר בעולם האורטוטיקה צרו קשר עם סטרייד אורטופדיה בע"מ.

      מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

      אפשר להרגע: יש פתרון ונעליים לילדים עם קלאב פוט

      הוכיחו לנו שוב ושוב במחקרים, שכמעט כל התינוקות הסובלים מקלאב פוט (כף רגל קלובה) יחלימו לחלוטין !!! מבולבלים ? איך מחליטים...

      המשיכו לקרוא read-more
      איך מזהים אירוע מוחי קל?

      לפני שאתם תוהים איך מזהים אירוע מוחי קל, חשוב להבין מה הוא אירוע מוחי קל. מיקרו שבץ הוא הפרה של...

      המשיכו לקרוא read-more
      דרופ פוט - צניחת כף רגל: עושים סדר וזו האמת...

      הגיע הזמן לעשות סדר: מה זה דרופ פוט? יש פתרונות שאולי לא סיפרו לכם עליהם. צניחת כף הרגל, המכונה גם דרופ...

      המשיכו לקרוא read-more
      מה זה שיתוק מוחין ?

      כאשר שואלים מה זה שיתוק מוחין, מדובר בהפרעה נוירולוגית המתרחשת בינקות או בילדות המוקדמת ומשפיעה לצמיתות על תנועת הגוף, תיאום...

      המשיכו לקרוא read-more