Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
close

מזמינים אתכם להתייעץ!

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    סובלים מבעיות ברגליים?

    מאת: אלכסנדר ויויאן |

    18/06/2023

    post-image

    מזמינים אתכם להתייעץ!

    השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      אם יש לכם בעיות כאלה או אחרות ברגליים, סביר להניח שאתם נחושים למצוא פתרון, ולגלות מה ניתן לעשות כדי להקל על חומרת המצב. כאן נכנסת הרפואה המודרנית לתמונה ומקלה במעט על ידי מתן מגוון אפשרויות טיפול. שימוש עם סד לרגל, יכול להיות מתאים ויעיל במיוחד במגוון מצבים. את מגוון הסדים הכי איכותיים שמתאימים לכל מצב ניתן למצוא בחברת סטרייד אורטופדיה בע"מ.

      קווים המייצגים את הצורה של סד אורטופדי

      אנו מיישמים סד לרגל לבעיות רגליים בכף הרגל, בעיקר לבעיות הקשורות לקרסול. המטרה הסופית של הסדים היא לייצב ולתקן איבר פגוע על מנת להפחית את היקף הפציעה, להקל על הכאב ולקצר את הזמן הנדרש להחלמה מלאה. במקרים רבים, רגל פצועה תנוע באופן שנועד לפצות על הפגיעה. תנועה שאינה טבעית עלולה לגרום לאי נוחות ברגליים, לפציעה ועיוות. תנועה לא נכונה זו מגבירה את הסיכון לנפילות או לדפורמציה של הרגל שתשפיע בזמן ההליכה. במילים אחרות, סד לרגליים יכול להיות גם פתרון לבעיות קיימות וגם אמצעי מניעה נגד בעיות עתידיות.

      סוגים שונים של סד לרגל

      ישנן אפשרויות רבות לבחירת סד לרגל לטיפול בקשיים ברגליים. ישנו מבחר עצום של סדים לרגליים, שכל אחד מהם עשוי להיות שונה מהאחרים מבחינת פרמטרים שונים. למעשה, רוב הסדים האורטופדיים עשויים מחומרים פלסטיים, אם כי חומרים גמישים אחרים עשויים להיות ישימים כאשר הם משולבים עם מוטות מתכת. בהתחשב בכך שהצורה והגודל של סדים לבעיות רגליים משתנות, ניכר שלא ניתן להתפשר על איכות ההתאמה. סד לרגל שלא מתאים לאיבר ולפרט בצורה מושלמת עלולה להיות לא יעיל ולגרום יותר נזק לגוף מאשר להועיל לרגל. אותה התאמה גם תאפשר לאדם לנוע באופן טבעי ככל האפשר, כך שלא יחווה עוד את המגבלות שהיו בעבר.

      על מנת לבצע את ההתאמה הנדרשת ולבחור סד איכותי, חיוני לבחור את הסד ביחד עם איש מקצוע. מומלץ לחקור את הניסיון הרב של היצרן, מגוון הפתרונות המוצעים ושוקי היעד העיקריים. ספורטאים מקצועיים עשויים לדרוש, למשל, סוגים שונים של סדים, הניתנים על ידי מומחים בפתרונות ספציפיים לספורטאים. אם אתם זקוקים להתאמה מיוחדת של סד בהתאם לבעיה ספציפית, לא תמצאו מומחים טובים יותר מאשר סטרייד אורטופדיה בע"מ. לקבלת פרטים נוספים צרו קשר עוד היום.

      מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

      אפשר להרגע: יש פתרון ונעליים לילדים עם קלאב פוט

      הוכיחו לנו שוב ושוב במחקרים, שכמעט כל התינוקות הסובלים מקלאב פוט (כף רגל קלובה) יחלימו לחלוטין !!! מבולבלים ? איך מחליטים...

      המשיכו לקרוא read-more
      איך מזהים אירוע מוחי קל?

      לפני שאתם תוהים איך מזהים אירוע מוחי קל, חשוב להבין מה הוא אירוע מוחי קל. מיקרו שבץ הוא הפרה של...

      המשיכו לקרוא read-more
      דרופ פוט - צניחת כף רגל: עושים סדר וזו האמת...

      הגיע הזמן לעשות סדר: מה זה דרופ פוט? יש פתרונות שאולי לא סיפרו לכם עליהם. צניחת כף הרגל, המכונה גם דרופ...

      המשיכו לקרוא read-more
      מה זה שיתוק מוחין ?

      כאשר שואלים מה זה שיתוק מוחין, מדובר בהפרעה נוירולוגית המתרחשת בינקות או בילדות המוקדמת ומשפיעה לצמיתות על תנועת הגוף, תיאום...

      המשיכו לקרוא read-more