Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
close

מזמינים אתכם להתייעץ!

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    סיוע בתיקון הפרעה ביומכנית של כף הרגל

    מאת: אלכסנדר ויויאן |

    21/08/2024

    post-image

    מזמינים אתכם להתייעץ!

    השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      התאמת מדרסים לנעליים יכולה לסייע בתיקון הפרעה ביומכנית של כף הרגל, המתרחשת כאשר הגוף משנה את התנועה הרגילה שלו כדי לפצות על פציעות, או חריגה הגורמת לאי נוחות קלה עד חמורה, כמו יבלות או דורבנות. זה תלוי בכם להחליט האם אתם צריכים את המדרסים לצורך טיפול במחלה חמורה יותר או סתם רוצים לשפר את ההליכה או העמידה שלכם. את המדרסים מומלץ שיתאים לכם איש מקצוע מומחה של חברת סטרייד אורטופדיה בע"מ.

      ההבדלים בין מדרסים לנעליים בהתאמה אישית למדרסים סטנדרטיים

      מדרסים סטנדרטיים מגיעים במגוון צורות, אך לא כולם מספקים את אותה כמות תמיכה. שימוש במדרסים שנרכשו בחנות הוא בעייתי בעיקר בגלל שאתם לא יכולים לטפל במקור הבעיה שמייצר את כאבי כף הרגל. במקרה שאינכם בטוחים בגורם האמיתי לכאבי כף הרגל שלכם, שימוש במדרסים ללא ייעוץ מקצועי עלול להחמיר את מצבכם. ספיגת זעזועים עשויה להיות מסופקת על ידי הנעליים שלכם, אבל כדי לשפר את הפונקציה הזו מומלץ להתאים מדרסים לנעליים שלכם.

      מדרסים בהתאמה אישית, מותאמים בדיוק לצרכים שלכם

      אם לא מטופלים, כאבי כף הרגל עלולים לגרום לבעיות בריאותיות ומחלות נוספות, כמו גם בעיות בקרסול, ברכיים, ירכיים וגב. מכיוון שכפות הרגליים הן המקום שבו הבעיות הללו מתחילות בדרך כלל, הכרחי לקבל אבחנה מדויקת. כאבים בכף הרגל הם דבר שאין להקל בו ראש! זה קריטי לקבוע אם הבעיה היא של פונקציה או התאמה.

      המטרה של מדרסים ביומכניים היא לשפר את יכולת התנועה עבור אנשים עם כאבי עקב, תמיכה בקשת או בעיות אחרות. למשל, מדרסים לנעליים יכולים להפחית את העומס על הגיד בחלק האחורי של כף הרגל כאשר למטופל יש הפרעה בתפקוד הגיד האחורי, הגורם לתנועת כף הרגל והקרסול לכיוון הקצה החיצוני של כף הרגל בעמידה. על מנת להקל על כאבי קשת ותמיכה, הם עשויים לשלב גם מאפיינים המאזנים את השינויים במשקל הקשורים למחלה.

      באילו בעיות ניתן לטפל בעזרת מדרסים?

      ניתן להשתמש במדרסים מותאמים אישית לרגליים כואבות כדי:

      • לטפל בבעיות יציבה.
      • לווסת את המשקל והעומס המופעל על כפות הרגליים.
      • לשפר את תפקוד הרגליים.
      • להפחית את הלחץ על השרירים.

      חברת סטרייד אורטופדיה בע"מ מייצרת מדרסים בעלי ביצועים גבוהים עם עיצוב ומומחיות ללא תחרות על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחומרים מתחדשים. עם זאת, נניח שאתה מאמין שהסיבה לאי הנוחות שלך עשויה להיות סימן למחלה חמורה יותר. במקרה זה, היתרונות של מדרסים מותאמים אישית הם היכולת לסייע בטיפול בחוסר איזון גופני שהוא המקור לאי הנוחות שלכם. לקביעת פגישת ייעוץ חייגו עכשיו לחברת סטרייד אורטופדיה בע"מ.

      מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

      לייצב ולתמוך באיבר פגוע על ידי מוצר ייחודי

      כדי לייצב ולתמוך באיבר פגוע, משתמשים מכשיר אורטופדי הנקרא סד על מפרק האיבר הפגוע. סדים אורטופדיים משמשים בעיקר לטיפול במפרקי...

      המשיכו לקרוא read-more
      מדרסים בעלי הגנה מעולה

      הנעליים הנכונות יכולות לעשות את כל ההבדל בין נוחות לנזק אפשרי. זה תקף במיוחד עבור ספורטאים. המדרסים שלכם עשויים להיות...

      המשיכו לקרוא read-more
      כיצד ניתן לשפר את ביצועי הספורט שלכם?

      ניתן לשפר את ביצועי הספורט שלכם עם מדרסים לספורטאים מותאמים אישית. על ידי הפחתת העומס של הדרישות הטכניות של ענף...

      המשיכו לקרוא read-more
      מדרסים מותאמים אישית לפעילויות ספורט

      מדרסים מותאמים אישית עוזרים לספורטאים לבצע ביצועים מהירים יותר, עם סיבולת רבה יותר, ולהימנע מפציעות בעת אימון, ריצה או עיסוק...

      המשיכו לקרוא read-more