אמירה ל.

חליתי בטרשת לפני הרבה שנים. בהתחלה הכל המשיך כרגיל, אבל מזה שלוש שנים שהתחילו קשיים בהליכה. תחילה הציעו לי סד בפיזיותרפיה. במשך שנה הלכתי עם הסד ובנעלי ספורט גדולות. בכל התקופה הזו לא יכולתי ללכת העירה ברגל, אבל מאז שהגעתי אליך והתחלתי ללכת עם הווקאייד הכל השתנה. ההליכה קלה בהרבה ואני שוב הולכת בנעליים אלגנטיות ופוגשת את החברות לקפה כל יום שישי בבוקר בקניון (מה שמאד פחדתי לעשות לפני הווקאייד).

המכשיר הממוחשב לא יורד ממני.

תודה לך!

אילסיום,
כאן ועכשיו

חייגו 077-2312418 או שלחו פרטים
נשמח לחזור אליכם

Image gallery marquee
Image gallery marquee
Image gallery marquee
Image gallery marquee
Image gallery marquee

מידע מקצועי ומאמרים נוספים

צוות רב מקצועי בשיקום FND

לא לבד מול ה-FND: החשיבות של מעטפת רב-תחומית בדרך לעצמאות

סימנים לזיהוי אירוע מוחי

אל תתעלמו: סימני החירום הנסתרים שיקבעו איך ייראו החיים שלכם מחר

היום שאחרי הטיפולים: צעדים מעשיים לחזרה לשגרה, לתפקוד ולכוח

היום שאחרי הטיפולים: צעדים מעשיים לחזרה לשגרה, לתפקוד ולכוח

למה לא כל פציעה דורשת אותו מדרס?

למה לא כל פציעה דורשת אותו מדרס?

to top

חייגו 077-2312418 או שלחו פרטים
נשמח לחזור אליכם