Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
close

מזמינים אתכם להתייעץ!

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    ללכת ללא כאב

    מאת: אלכסנדר ויויאן |

    17/05/2022

    post-image

    מזמינים אתכם להתייעץ!

    השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      ישנם אנשים רבים הסובלים מבעיות רפואיות כאלה ואחרות אשר מקשות עליהם את ההליכה וגורמות לכאבים, בין אם הם ילדים, מבוגרים או קשישים. לעיתים מדובר בבעיות מולדות כמו פלטפוס או בבעיות אחרות הקשורות במבנה כף הרגל, אך לעיתים נדרשת תמיכה נוספת גם לאחר פציעה או פגיעה. חשוב לציין שגם ספורטאים פעמים רבות משתמשים באביזרי תמיכה לכף הרגל, על מנת ליעל את הפעילות והתוצאות, להקל על כאבים ולספק תמיכה נוספת המסייעת ליציבה נכונה יותר. על מנת להתמודד עם הדרישות הללו רבים בוחרים לפנות אל מרפאה המתמחה בתחום, על מנת לבצע בדיקה לכף הרגל ולרכוש מדרסים בהתאמה אישית, אשר יוכלו לתקן ולשפר את מנח כף הרגל, לספק תמיכה נוספת, לבלום זעזועים ולצמצם את הכאב בהליכה.

      הטכנולוגיה של העתיד

      בעבר מחלות או מצבים רפואיים שונים הקשו ופגמו ביכולת התנועה של אדם היו גזירת גורל. כיום המצב שונה בתכלית. עם התפתחות הטכנולוגיה בכלל והטכנולוגיה הרפואית בפרט, פותחו מכשירים מתקדמים אשר ביכולתם לסייע למטופלים המתמודדים עם נזק נוירולוגי בגלל מחלה או פציעה וקשיי הליכה. הטכנולוגיות יוכלו לשפר באופן משמעותי את מצבם ואת יכולת ההליכה וההתניידות שלהם. כך למשל ניתן לבקש להתנסות בפיתוח ישראלי הביונס GO300L במרפאות ייעודיות בהן ניתן שיקום טרשת נפוצה, מחלה אשר גורמת לנזקים נוירולוגים וקשיי הליכה אצל מטופלים רבים. הביונס GO300L הממוחשב, הינו מכשיר רפואי שיחליף את הסדים המסורבלים שהיה נהוג להשתמש בהם בעבר, ובעזרת גירוי חשמלי של העצבים ברגליים מסייע בשחזור תנועות הגפיים על מנת להשיב את יכולת התנועה והליכה מיטבית. כמו כן, הביונס GO300L יוכל לעזור במניעת  התקלות כף הרגל או מעידות – צניחת כף רגל, וכך לשפר את הבטיחות בהליכה ולייצב אותה.

      שיקום תנועתי

      ללא ספק אירועים מוחיים הם מצבים טראומטיים אשר משאירים את אותותיהם על האדם, גופו ויכולותיו גם חודשים ושנים לאחר האירוע. אחד האתגרים הגדולים, לאחר אירוע מוחי, הם קשיי הליכה ותנועה, אך בניגוד לשנים עברו- כיום ניתן לבצע שיקום לאחר אירוע מוחי ולנסות להחזיר לאדם את יכולת התנועה שלו. באמצעות עזרים טכנולוגיים מתקדמים, במרפאות מתמחות כמו המרפאות המקצועיות של חברת סטרייד אורטופדיה ומרכז השיקום החדש ה-GRC, ניתן לבצע שיקום נוירולוגי. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו ונשמח לסייע.

      מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:

      אפשר להרגע: יש פתרון ונעליים לילדים עם קלאב פוט

      הוכיחו לנו שוב ושוב במחקרים, שכמעט כל התינוקות הסובלים מקלאב פוט (כף רגל קלובה) יחלימו לחלוטין !!! מבולבלים ? איך מחליטים...

      המשיכו לקרוא read-more
      איך מזהים אירוע מוחי קל?

      לפני שאתם תוהים איך מזהים אירוע מוחי קל, חשוב להבין מה הוא אירוע מוחי קל. מיקרו שבץ הוא הפרה של...

      המשיכו לקרוא read-more
      דרופ פוט - צניחת כף רגל: עושים סדר וזו האמת...

      הגיע הזמן לעשות סדר: מה זה דרופ פוט? יש פתרונות שאולי לא סיפרו לכם עליהם. צניחת כף הרגל, המכונה גם דרופ...

      המשיכו לקרוא read-more
      מה זה שיתוק מוחין ?

      כאשר שואלים מה זה שיתוק מוחין, מדובר בהפרעה נוירולוגית המתרחשת בינקות או בילדות המוקדמת ומשפיעה לצמיתות על תנועת הגוף, תיאום...

      המשיכו לקרוא read-more